.

okej blir ett till inlägg dirr haha dumt ful jag är
men polisen ringde precis på min porttelfefon och sa arg "Öpnna upp, det är polisen vi vill komma in i trapphuset!" Trodde självklart att dom skulle in till mig på razzia typ men har inget olagligt hemma så varför skulle dom det haha..Visste inte vad jag skulle säga så jag frågade dumt "Varför?" Men kom på mig själv och öppnade heh, men sen kom jag på den läskiga alkoholiserade mannen som stalkade mig från redbergsplatsen innan och frågade om han kunde få sova hos mig för han inte hade någonstans och sova, han var helt lugn och så men endå läskig liksom.. Men öppnade dörren och kikade ut och såg farbror blå spatsera in i lägenheten under där det bor en rätt så nyinflyttad barnfamilj som verkar trevliga! Undrar vad som har hänt, har stor lust att gå och spana men vågar inte.. fan gillar inte att bo själv. Och jag som är så jävla nojig för allting som händer också.. Mitt hjärta började slå i hundra och fick panik men börjat lunga mig nu lite..Okej verkligen ingen stor grej men haha aja tja:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0